PERÄ°ODONTOLOJÄ°
HASTALIKLARI
TEDAVÄ°SÄ°

Periodontoloji

KliniÄŸimizde sizlerin iyiliÄŸi ve ağız saÄŸlığının geri kazanılması için gerçekleÅŸtirdiÄŸimiz tedavilerden olan periodontoloji diÅŸ eti hastalıkları olarak adlandırılabilir. Bu anlamda genel tanım yaparsak periodontoloji, diÅŸlerin etrafını saran dokuların hasarlı bölgelerini ve diÅŸ köklerini saran kemiklerin tedavisinde tercih edilen diÅŸ hekimliÄŸi dalı olarak adlandırılabilir.

Uzman diş hekimlerimiz ile eğer dişinizde veya diş etinizde bu gibi problemler mevcut ise hızlı ve sağlıklı bir tedavi planlamakta ve sağlığınıza geri kavuşmanızı sağlamaktayız.

Periodontoloji (DiÅŸ Eti Hastalıkları Tedavisi) Hizmet Sürecimiz

KliniÄŸimizde bizlerle birlikte çalışan ve profesyonel olan periodontoloji uzmanımız ile teÅŸhis ve tedavi süreçlerini yürütmekteyiz. Bu anlamda Periodontoloji tedavisi nasıl yapılır? Sorunuzun cevabı için süreçlerimiz ÅŸu ÅŸekilde iÅŸlemektedir;

1. Uzman diÅŸ hekimimiz, diÅŸ etlerinizi ve diÅŸlerinizin etrafındaki dokuları muayene ederek, herhangi bir diÅŸ eti hastalığı veya periodontal problemler belirleyecektir. DiÅŸ eti hastalığı veya periodontal problemler tespit edildiÄŸinde, uzmanımız diÅŸlerinizi, diÅŸ etlerinizi ve çevreleyen dokularınızı daha ayrıntılı olarak inceleyerek, tanı koyacaktır.

2. Hekimimiz teÅŸhisin ardından size özel bir tedavi planı hazırlayacak ve size uygulanacak tedavi seçeneklerini açıklayacaktır. Tedavi seçenekleri arasında, diÅŸ temizliÄŸi, diÅŸ eti çizgisi düzeltme, diÅŸ eti ameliyatları, implant tedavisi veya kemik greftleri olabilir.

3. Tedavi, plana uygun olarak gerçekleÅŸtirilecektir. Tedavi süresi ve karmaşıklığı, hastanın durumuna ve tedavi planına baÄŸlı olarak deÄŸiÅŸebilir. Tedavi sonrası düzenli kontroller yapılacak ve diÅŸ eti saÄŸlığınızın korunması için tavsiyeler verilecektir. Bu kontrollerin sıklığı, hastalığın ciddiyetine ve tedavinin türüne baÄŸlı olarak deÄŸiÅŸebilir.

Periodontoloji (Diş Eti Hastalıkları Tedavisi) Avantajları

KliniÄŸimize baÅŸvurduÄŸunuzda diÅŸ eti hastalıkları tedavisi kapsamında uzman hekimlerimiz ile çalışmak sizlere pek çok avantaj sunacaktır. Bu kapsamda örneÄŸin bu tedaviler, diÅŸ eti saÄŸlığını korumak ve diÅŸ eti hastalıklarını tedavi etmek için tasarlanmıştır. Bu nedenle, periodontoloji tedavileri diÅŸ eti saÄŸlığına önemli bir katkı saÄŸlar.

Yine hekimlerimiz tarafından uygulanan bu tedaviler, diÅŸ eti hastalıklarından kaynaklanan diÅŸ kayıplarını önlemeye yardımcı olur. Tedaviler, diÅŸlerin saÄŸlıklı bir ÅŸekilde tutulmasını saÄŸlayarak, çürüme ve diÅŸ eti hastalıklarından kaynaklanan diÅŸ kaybını engeller. Bunun yanında diÅŸ eti hastalıkları, kötü ağız kokusu ile iliÅŸkilidir. Periodontoloji tedavileri, diÅŸ eti hastalıklarını tedavi ederek, ağız kokusunu önlemede etkili olabilir.

Bunun dışında hekimlerimiz tarafından profesyonel ÅŸekilde uygulanan periodontoloji tedavileri, diÅŸ eti çizgisini düzelterek, diÅŸlerin daha düzgün ve estetik görünmesini saÄŸlar. Bu, daha güzel bir gülümseme elde etmenize yardımcı olur.

Periodontoloji ( Diş Eti Hastalıkları Tedavisi) Fiyatları

KliniÄŸimizde gerçekleÅŸtirdiÄŸimiz diÅŸ eti hastalıklarının tedavisi için belirlediÄŸimiz ücret hizmet içeriÄŸi kapsamında deÄŸiÅŸiklik göstermektedir. Bu anlamda periodontoloji fiyatları hakkında net bir bilgi almak için kliniÄŸimize gelerek ön görüÅŸme gerçekleÅŸtirebilir, sonrasında da uzman hekimlerimizden tedavi almanın keyfini çıkarabilirsiniz.